08/10/2011

Valentina

Juz od dawna zadne perfumy nie przyciagnely mnie do siebie tak jak "Valentina" Valentino. Najpierw moim oczom ukazal sie przepiekny flakonik,ktory wprost krzyczal:"powachaj mnie"!Buteleczka przepiekna!Kobieca,delikatna i elegancka,taka jakie lubie.A zapach?Ahh.....!Cudo! Po prostu cudo!
Marka Valentino,a zwlaszcza perfumy tej marki kojarzyly mi sie z bardzo mocnymi,ciezkimi zapachami odpowiednimi dla  duzo starszych osob(przepraszam,ale tak to odbieralam )Jedynie zapach Valentino "Rock'n rose " jest swiezy i podoba mi sie.Nigdy jednak jakos specjalnie nie bylam zainteresowana ta firma.A tu nagle dzis doznalam olsnienia! Valentino "Valentina" pachna przepieknie!Slodko,kwiatowo,elegancko,sexownie,zmyslowo...Sa za razem mocne i delikatne,jesli moge tak powiedziec:)Maja w sobie to "cos",co sprawia,ze nie mozemy przestac ich wachac..A przynajmniej ja nie moglam przestac:)

Perfumy te pojawily  sie we wrzesniu 2011 roku,czyli miesiac temu. W swoim skladzie maja miedzy innymi: jasmin,kwiat pomaranczy,kwiat bergamotki,dzika truskawke,wanilie.... 

Cena za 50ml tych perfum to 53£( Debenhams ,UK)



Niewiem jak Wy ,ale ja juz wiem co odpowiedziec "Mikolajowi",gdy zapyta co chcialabym dostac pod choinke:)))






No comments:

Post a Comment